Siirry sisältöön
Päättäjäkirje

Vuoden ensimmäisessä päättäjäkirjeessä tietoa mm. kansallisen asiakas- ja potilasturvallisuusstrategian toimeenpanon etenemisestä hyvinvointialueilla

Julkaisemme kaksi kertaa vuodessa päättäjäkirjeen, johon kootaan ajantasaista tietoa päättäjille asiakas- ja potilasturvallisuudesta.

Päättäjäkirjeessä 2/2024 kerromme näistä aiheista:

  • Työkalu muutosten aiheuttamien riskien arviointiin
  • Asiakas- ja potilasturvallisuuden osaamiskeskusverkostojen rakentaminen alkaa pian Suomen kaikilla yhteistyöalueilla
  • Haitta- ja vaaratapahtumien ilmoitusmenettelyjen älykäs uudistaminen
  • Asiakas- ja potilasturvallisuuskeskus on huolissaan oikea-aikaisesta hoitoon pääsystä sekä lasten ja nuorten terapiatakuun toteutumisesta
  • Vuosiraportti 2023 kertoo: Asiakas- ja potilasturvallisuusstrategian toimeenpano on hyvässä vauhdissa
  • Raportti asiakas- ja potilasturvallisuuden määrällisistä mittareista
  • Vuonna 2024 julkaistuja työkaluja
  • Lue ja tilaa uudistunut NO HARM -lehti
  • Asiakas- ja potilasturvallisuuden VI kansallinen seminaari 5.−6.9.2024
  • WHO Global Patient Safety Day 17.9.2024

Lue päättäjäkirje täältä!