Päättäjäkirje
Vuoden ensimmäisessä päättäjäkirjeessä tietoa mm. kansallisen asiakas- ja potilasturvallisuusstrategian toimeenpanon etenemisestä hyvinvointialueilla

Julkaisemme kaksi kertaa vuodessa päättäjäkirjeen, johon kootaan ajantasaista tietoa päättäjille asiakas- ja potilasturvallisuudesta.
Päättäjäkirjeessä 1/2024 kerromme näistä aiheista:
- Työkalu muutosten aiheuttamien riskien arviointiin
- Asiakas- ja potilasturvallisuuden osaamiskeskusverkostojen rakentaminen alkaa pian Suomen kaikilla yhteistyöalueilla
- Haitta- ja vaaratapahtumien ilmoitusmenettelyjen älykäs uudistaminen
- Asiakas- ja potilasturvallisuuskeskus on huolissaan oikea-aikaisesta hoitoon pääsystä sekä lasten ja nuorten terapiatakuun toteutumisesta
- Vuosiraportti 2023 kertoo: Asiakas- ja potilasturvallisuusstrategian toimeenpano on hyvässä vauhdissa
- Raportti asiakas- ja potilasturvallisuuden määrällisistä mittareista
- Vuonna 2024 julkaistuja työkaluja
- Lue ja tilaa uudistunut NO HARM -lehti
- Asiakas- ja potilasturvallisuuden VI kansallinen seminaari 5.−6.9.2024
- WHO Global Patient Safety Day 17.9.2024