Siirry sisältöön
Päättäjäkirje

Vuoden toisessa päättäjäkirjeessä kerrotaan mm. mistä hyvinvoitialueiden johdon kanssa keskustellaan keväällä

Julkaisemme kaksi kertaa vuodessa päättäjäkirjeen, johon kootaan ajantasaista tietoa päättäjille asiakas- ja potilasturvallisuudesta.

Päättäjäkirjeessä 2/2024 kerromme mm. näistä aiheista:

  • Asiakas- ja potilasturvallisuuskeskus vierailee hyvinvointialueilla keväällä
  • Asiakas- ja potilasturvallisuus ehdotetaan sisällytettäväksi hyvinvointialueiden valtakunnallisiin tavoitteisiin
  • Asiakas- ja potilasturvallisuuskeskus vaikuttaa lainsäädännön valmisteluun
  • Ammattihenkilölakia uudistettaessa tulee sote-ammattilaisten turvallisuusosaamisen vaatimukset ja työnjako suunnitella huolella
  • Paljonko lääkitysvirheet maksavat hyvinvointialueelle?

Lue päättäjäkirje täältä!